شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

پل دک دکو

این پل بین دبیرستان صنعتی و بازارچشمه علی بالاتر از پل دبیرستان سینا واقع شده است.گرفته شده  در تاریخ ۱۵/۳/۱۳۸۵

پل دک دکو

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
مین آفیس
باغ ملی
سینما ها
باشگاه ها
استخرها
میادین ورزشی
دبیرستان ها
محله ها
اداره ها
بازار ها
خیابان اصلی شهر
دبستان ها
فرودگاه
درمانگاه ها
بیمارستان ها
مواردی هستند که میتوانند سوژه های نابی برای عکس فراهم آورند.
تشکر به خاطر توضیح تاندر مورد این عکس.
دبیرستانی که در ابتدای نفتون قرار داشت اسمش چی بود؟من فکر میکردم سینا باشد ولی متوجه شدم که سینا در ریل وی بود!
تشکر

پوراندخت جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.poorandookht.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید میگم هنوز این پل هستش من وقتی کوچک بودم روی این پل یکبار بازی کردم و افتادم ولی عکس خیلی جالبی هستش راستی از پل مالکریم و دراشگفت وغیره اگر دارید بگذارید درضمن درجواب دوست عزیز اقا علی باید بگویم دبیرستان اول نفتون اونموقع که من بودم دبیرستان دخترانه عصمتیه بود و دبیرستان دیگه که در سی برنج بود دبیرستان دخترانه انصاری منتظر دیدار شما از وبلاگم به نام تاریخ و فرهنگ بختیاری هستم موفق وموید باشید با تشکر
http://www.poorandookht.blogfa.com
منتظر نظرات و پیشنهادات شما دوستان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد