شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

موسیقی بختیاری

بنام خدا

 سلام به همه دوستان و عزیزان  یکماه میشه که سفر بودم جای همه شما خالی البته براتون سوغاتی آوردم

 که بموقع تقدیمتون میکنم. از همه دوستان که کامنت گذاشتن ممنونم.

بی مریم مسعود بختیاری
مسعود بختیاری مسعود بختیاری
 

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ http://setinom.mihanblog.com

سلام شو ...
خوی تونه خدا
ایه ابووه بیشتر آهنگ بنه
سلام به حضرات برسون
ز طرف کاکا کوچیرت

بهمن یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام بهروز خان ...
تقدیمی خوبی بود هرچند باز هم جبران غیبت بیش از یک ماهه ات را نمی کند.
بهمن کیهان بختیار

مهرداد شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام همشهری
دستت درد نکن برای آهنگقسن بی مریم. اما همین بی مریم را کوروش اسد ژور هم خونده با یک ریتم خیلی آروم تر متاسفانه من نتونستم توی سایتها ژیداش کنم. لطفا اگر این آهنگرا با صدای اسد ژور داری خیلی ممنون می شم روی سایت بذاری یا برام ای میل کنی دستت درد نکنه خورزا

علی باورصادیان یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام بهروز خان من در به در دنبال یه آهنگ بختیاریم به نام
آی شیرین، شیرین، شیرین میتونی کمک کنی.
با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.fardayelorestan.persianblog.com/

من هم درگذشت این اسطوره موسیقی ایل بزرگ بختیاری را به جامعه بختیاریهای ایران تسلیت می گویم .
چراغی

[ بدون نام ] شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

Salam
Ba omid ke mofagh bashid man mikhastam in ahange bibi maryam ro OWNLOAD konam mitoni ye address be man bedi

علی جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام دوستان بعد از مرگ ابر مرد بهمن علآ الدین من خیلی غمگین و نگرانم که دیگر خواننده ایی در آن سطح نیست که بتواند موسیقی بختیاری را زنده نگه بدارد.
حال سوال من از شما که اهل موسیقی هستید اینکه آیا کسی هست که بشه امیدوار بود لطفا جوابم را بدهید
همیشه بختیار باشید-علی

محمد چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

سلامخداقوت
ممنون از این موسیقی ها که گزاشتی واقعا لذت میبرم دوست عزیزم سایتی به من معرفی میکنی که بتونم موسیقی لری بختیاری را دانلود کنموممنون میشم

علی سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ق.ظ http://heidari-gsm.com

سلام از لینکهایی که دادی ممنونم
یه خواهش دارم - برای ابراز وجود و دفاع از ایل خودتون تو سایت خانم فروزنده عضو شید و هر کاری که از دستتون برمیاد انجام بدین
http://www.seedeleto.com/board/news.php
از همتون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد