شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

شهر من پارسوماش

مسجدسلیمان نخستین شهر صنعتی ایران

شجاعت بختیاری(از زمان مختاری)

                          از آن روزی که بر پا شد عشیره          همی شد بختیاری بر دو تیره

                          یکی چهار لنگ یکی هفت لنگ باشند    بروز رزم هماهنگ باشند

                           بختیاری هم شجاع و هم دلیر             بختیاری پرچم هر دشمنی آرد بزیر

                            بختیاری کی کند در جنگ از دشمن فرار   بختیاری عهد نادر کرده فتح قندهار

                             بختیاری گریزن است از هر فساد         بختیاری همی ترسد از روز معاد

                             بختیاری درب خانه نمی بندد به کس    بختیاری در دل تاریخ باشد چون جرس

                            بحتیاری می زید در روی کوه                 بختیاری روز رستاخیز باشد همگروه

                           بختیاری پیرو دین نبی است                  بختیاری عاشق نام علی است 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بزرگمهر آزا دی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ http://ayapir.blogfa.com

درود

بسیار زیبا و جالب بود . موفق باشید و پیروز

بهمن دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام همشهری... من نبودم چقدر مطلب نوشتی...وبلاگ بسیار زیبایی داری . شعر آقای مختاری هم زیبا بود

تیام چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://teiam.blogsky.com

زیبا بود خیلی خیلی زیبا یاد یه شعری افتادم

دشمن کُلَ پوستی خدا دونا لنگات ملاری
مر تری جنگ بکنی خدا دونا وا بختیاری

علی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ

عالی بود . لطفا در وب سایتتان مردم غیور بختیاری را تشویق به کسب علم و طی مدارج علمی کنید تا مایه افتخار باشند زیرا من می دانم که هوش بچه های بختیاری خیلی بالا است من دانشجوی مهندسی پتروشیمی دانشگاه امیرکبیر هستم و بعضی اوقات به عنوان مدرس کنکور داوطلبانه برای مناطق محروم به زاهدان ،کرمان،خوزستان رفته ام. ولی بدون تعارف می گویم که داوطلبان بختیاری به مراتب با استعداد ترند و دلم می سوزد که طرف با این همه استعداد درس نخواند مخصوصا بچه های عشایر که با معرفت تر از خودشان جایی گیر نمی آید ما کسانی چون سردار جنگ محسن رضایی داریم. من هم تا جایی که بتوانم می توانم همکاری کنم.

علی باورصادیان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام عرض میکنم و از مطالب خوبت تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد